Marketing Concept – The St. Gallen Management Approach

Artikelnummer: BG197408

36,36

Uitverkocht

Verkoop door: Bucher Garten

Verwerkingstijd:(Dag) 5-8 werkdagen

Uitverkocht

E-mail wanneer voorraad beschikbaar

  • Veilig betalen en bestellen

We zijn er om je een veilige en comfortabele winkelervaring te bezorgen. 

  • Gratis retourneren binnen 30 dagen

Je kunt je retourtransacties snel en gemakkelijk uitvoeren. 

  • Profiteer van de handigste verzendfaciliteiten

We geven je een trackingnummer zodat je je bestelling stap voor stap kunt volgen. 

  • 100% klanttevredenheid

Alle producten die we aanbieden hebben hoge kwaliteitsnormen. 

Gegarandeerd veilig afrekenen:

Verwante producten 

Beschrijving

This book presents marketing and business processes as an integral part of the St. Gallen Management Model. It provides a tight introduction into the field of marketing and puts the added value in the center of a market-oriented management approach. The book addresses relevant topics such as market analysis, marketing planning, marketing strategy, positioning, application of marketing tools, product design, price, distribution and communication policy, service provision, innovation and controlling processes. This book aims at students in the first year as well as at practitioners who wants to obtain a quick overview of this field

Aanvullende informatie

Overzicht

auteur

Editie

2. überarb. Aufl. edition

Uitgever

UTB GmbH

Aantal pagina's

201

Publicatiedatum

6 Sept. 2021

Verbindend

Paperback

ISBN13

9783825257521

ISBN10

3825257525