Storytelling for Media: Introduction to the Theory and Practice of Narrative Design

Artikelnummer: BG266659

23,90

Uitverkocht

Verkoop door: Bucher Garten

Verwerkingstijd:(Dag) 5-8

Uitverkocht

E-mail wanneer voorraad beschikbaar

  • Veilig betalen en bestellen

We zijn er om je een veilige en comfortabele winkelervaring te bezorgen. 

  • Gratis retourneren binnen 30 dagen

Je kunt je retourtransacties snel en gemakkelijk uitvoeren. 

  • Profiteer van de handigste verzendfaciliteiten

We geven je een trackingnummer zodat je je bestelling stap voor stap kunt volgen. 

  • 100% klanttevredenheid

Alle producten die we aanbieden hebben hoge kwaliteitsnormen. 

Gegarandeerd veilig afrekenen:

Verwante producten 

Beschrijving

The term ‘storytelling’ is gaining prominence both in academia and industry ― rightly so ― because narrative techniques allow for particularly effective and sustainable communication. Stories are what catch our attention, move us, teach us to empathise, and create strong memories. This introduction to the strategies of storytelling uses fundamental scientific texts as well as dramaturgical guides and practical examples

Aanvullende informatie

Overzicht

auteur

Editie

1. Aufl. edition

Uitgever

UTB GmbH

Aantal pagina's

160

Publicatiedatum

2021-09-06

Verbindend

Paperback

ISBN13

9783825257644

ISBN10

3825257649