The Digitization of Disinformation Campaigns: How modern disinformation campaigns – whose methods and composition changed during the information … (Arbeiten zur Europäischen Sicherheit)

Artikelnummer: BG252583

35,16

Uitverkocht

Verkoop door: Bucher Garten

Verwerkingstijd:(Dag) 5-8

Uitverkocht

E-mail wanneer voorraad beschikbaar

  • Veilig betalen en bestellen

We zijn er om je een veilige en comfortabele winkelervaring te bezorgen. 

  • Gratis retourneren binnen 30 dagen

Je kunt je retourtransacties snel en gemakkelijk uitvoeren. 

  • Profiteer van de handigste verzendfaciliteiten

We geven je een trackingnummer zodat je je bestelling stap voor stap kunt volgen. 

  • 100% klanttevredenheid

Alle producten die we aanbieden hebben hoge kwaliteitsnormen. 

Gegarandeerd veilig afrekenen:

Verwante producten 

Beschrijving

The information revolution changed the way state-organized disinformation campaigns are conducted. The spreading of various forms of propaganda, confusing half-truths and pure falsehoods has accelerated, and social media has made it possible to reach an increasing number of people in a targeted fashion, in an ever-shorter news cycle. In the past disinformation actors mostly tried to persuade an audience of a single made-up story. Nowadays in the so-called post-truth era, disinformation actors rather attempt to dissuade an audience of the evidence-based story by disseminating an unending number of alternative narratives. At the core of this research lays the question how to deal with disinformation in digitized society

Aanvullende informatie

Overzicht

auteur

Uitgever

Lit Verlag

Aantal pagina's

168

Publicatiedatum

2023-12-11

Verbindend

Paperback

ISBN13

9783643915016

ISBN10

3125351669